نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیاده روی اربعین نمادی از وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان است که دسیسه های دشمنان را خنثی می کند.

اربعین خنثی کننده دسیسه دشمنانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین گفت: پیاده روی اربعین نمادی از وحدت و یکپارچگی در بین مسلمانان می باشد که این وحدت می تواند دسیسه های دشمنان را خنثی کند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود:  پیاده روی اربعین در بین مسلمانان جهان نماد عزت و اقتدار مسلمانان می باشد.

وی افزود: شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین به دنیا ثابت کردند که قدرت آنها به دلیل وحدت و یکپارچگی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: همه باید برای شرکت در راهپیمایی اربعین و تقویت این حرکت بزرگ در بین جهان اسلام کوشا باشند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی در زمان طاغوت همین وحدت و یکپارچگی مسلمانان بود که توطئه های دشمنان را خنثی کرد و در حال حاضر هم باید این وحدت بیش از پیش تقویت شود.

وی با اشاره به بالا بودن تعداد زندانیان در کشور هم گفت: همه دستگاه های اجرایی کشور باید برای کاهش تخلفات و قاچاق کالا در کشور تلاش کنند تا شاهد کاهش تعداد زندانیان در کشور باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی یکی دیگر از مشکلات جامعه را تعداد نیروی انسانی زیاد در ادارات دانست و افزود: تعداد نیروی انسانی بالا در ادارات باعث شده است تا راندمان کاری پایین باشد و همچنین باعث افزایش هزینه شود.

انتهای پیام/ج

صحبت های نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درباره اربعین

برچسب ها: اربعین ، نماد وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.