معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت:۲۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان به اردو‌های تابستانی اعزام شدند.  

رجبی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛از اعزام 220 نفر از مددجویان تحت پوشش این اداره کل به اردوهای تابستانی که همه ساله از سوی سازمان بهزیستی کشور به استانها تخصیص می یابد خبر داد و گفت:مددجویان اعزامی از حوزه های توانبخشی و امور اجتماعی در قالب 15 دوره اردویی از خدمات اردوگاههای سازمان بهزیستی کشور در استان مازندران (شهرستان های بابلسر و تنکابن) بهره مند شدند.

وی هدف از برگزاری این اردوها را ایجاد روحیه نشاط و شادابی ، آموزش مهارتهای فردی و گروهی ، معرفی جاذبه های گردشگری کشور ، معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم شهرهای مختلف و تقویت حس مسئولیت پذیری و خودباوری در بین مددجویان عنوان کرد. 

رجبی مبلغ کل هزینه شده اردوها را بالغ بر 105 میلیون تومان اعلام نمود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی به اعزام 122 نفر در حوزه معاونت توانبخشی اشاره کرد و افزود: از این تعداد 15 نفر نابینایان، 28 نفر کم توانان ذهنی، 28 نفر ناشنوایان، 28 نفر معلولان جسمی و حرکتی و 13 نفر سالمندان هستند که در کل 69 نفر زنو 43 نفر مرد بوده اند.

وی اظهار کرد:در حوزه معاونت اجتماعی 78 نفر شامل 13 زن سرپرست خانوار، 28 نفر از فرزندان خانه و خانواده، 10 نفر برای فوتسال گروه سنی زیر 14 سال و 10 نفر فوتسال گروه سنی زیر 18 سال و 17 نفر برای جشنواره های ورزشی اعزام شده اند .

رجبی ادامه داد: از این تعداد 36 نفر زن و 42 نفر مرد بوده اند.

انتهای پیام/غ

۲۲۰ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان به اردو‌های تابستانی اعزام  شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.