رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت :در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان از 17 دستگاه برتر تجلیل شد .

پایان بیستمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان با معرفی دستگاه های برتر اجراییبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت : تهیه برنامه راهبردی در چهارچوب قوانین، تدوین برنامه های عملیاتی، استقرار نظام عملکرد و نظام پاسخگوی در نظام عملکرد را از جمله وظایف دستگاه‌های اجرایی است .

رودری گفت: سیاست‌های کلی ابلاغی، نقشه اصلاح راه نظام اداری و برنامه جامع اصلاح اداری مبنای تدوین ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها است .

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: 70 سال از تاریخ رسمی شکل گیری برنامه‌ریزی در ایران می‌گذرد لذا ایران یکی از کشورهای پیشرو در این زمینه می‌باشد، اما متاسفانه نتوانستیم آنطوری که از برنامه‌ها انتظار داریم، بهره وری داشته باشیم.

وی گفت: در سال 95 شاغلین استان 85 هزار نفر در بخش دولتی بود که شاخص سواد در بین این افراد 88 درصد است همچنین بیش از 30 درصد آنها تحصیلات عالی دارند.

وی با انتقاد ازکاهش بهره‌وری سیستم اداری گفت: باید انگیزش‌های فردی و موانعی که در سیستم اداری داریم مورد بررسی قرار گرفته تا علت اصلی این کاهش بهره‌وری سیستم اداری را دریابیم.

حجه الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان نیز گفت :هرگاه کارمزد در دستگاه های اجرایی استان حاکم شود یقینا تحول ایجا میشود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت : انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس دو نمونه بارز و شاخص مدیریت اسلامی اند که توانستیم با سربلندی موفق شویم که نشان از مدیریتی صحیی بود.

علیدای سلیمانی افزود: در مدیریت های امروزی بایستی پرداخت ها به صورت کارمز باشد تا بتوان بهره وری را افزایش داد.

فدائی سرپرست استانداری کرمان نیز در این جشنواره گفت: برخورد یکسان دستگاه ها با مراجعین، استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی در حل مشکلات مراجعین، سریع و چابک بودن در انجام امور سه ویژگی نظام اداری مطلوب است.

وی رضایت مردم را مهمترین معیار ارزشیابی جشنواره عنوان کرد و گفت :اگر رضایت مردم حاصل شود یعنی که نهاد یا اداره ای موفق داشته ایم .

وی بیان داشت :برگزاری جشنواره ها به این معنا نیست که عملکردمان مطلوب است بلکه گامی است به سوی انچه باید تحقق یابد .

مدیر کل بهزیستی استان نیز د این جشنواره با اشاره به اینکه بریا افزایش کیفیت راندمان کاری کارکنان ادارات ارزشیبای مهمتر از ارزیابی است افزود:برای افزایش کیفیت کار و خدمات مطلوب و ارتقاءفعالیتهای کیفی ارزشیابی مهمتر از ارزیابی است .


در بیستمین جشنواره شهید رجایی در استان کرمان در سال 96 ، هفتاد دستگاه شامل نظام ارزیابی قرار گرفته‌اند که نهایتا 17 دستگاه برتر و 17 تیم کاری در استان انتخاب شدند.


انتهای پیام /س

برچسب ها: وزارت کشور ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار