نماینده مردم اراک گفت: حرکت‌هایی که در جهت تخریب مجلس انجام می‌شود زیبنده نیست.

تخریب مجلس در شرایط فعلی زیبنده نیستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در جلسه علنی امروز (چهارشنبه دوم آبان) مجلس شورای اسلامی طی تذکری اظهار کرد: شرایط کشور، تهدیدها و تحریم‌های آمریکا می‌طلبد که انسجام ملی را حفظ کرده و به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم.

وی افزود: حرکت‌هایی که در جهت تخریب مجلس وجود دارد، زیبنده نیست و امیدوارم که عزیزانی که در این مسیر قدم بر می‌دارند، دست بردارند، چرا که حفظ شأن مجلس در این شرایط حساس ضروری است.

مقدسی تصریح کرد: اولویت‌بندی قوانین اهمیت بسزایی دارد، چرا که ما طرح‌های خلق‌الساعه‌ای داریم که وقت مجلس و کشور را می‌گیرد؛ لذا باید در شرایط حساس کشور وقت‌مان را صرف لوایح اولویت‌دار کنیم که بتواند دردی از مردم دوا کند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب ادامه داد: در شرایط فعلی افزایش اختیارات استانداران یک ضرورت است و دولت باید در این زمینه اقدامی عملی داشته باشد.

وی گفت: وزرای پیشنهادی باید در ارائه برنامه‌های خود به مجلس مقید باشند، چرا که ما این برنامه‌ها را از آنها مطالبه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار