فرماندار کرمانشاه مهمترین سد پیش روی ایجاد اشتغال در کرمانشاه را مانع تراشی پیش پای سرمایه‌گذاران دانست .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  رنجبر فرماندار کرمانشاه مهمترین سد پیش روی ایجاد اشتغال در کرمانشاه را مانع تراشی پیش پای سرمایه‌گذاران دانست و گفت : همه عهد ببندیم که برای ایجاد اشتغال کار‌ها را در کرمانشاه روان کنیم.

وی گفت : برون رفت از وضعیت بیکاری فعلی نیازمند روانسازی کار‌ها برای سرمایه‌گذاری است و همه باید عهده ببندیم که کار‌ها را تسهیل کنیم.

وی معتقد است، با روانسازی امور کار ایجاد اشتغال در کرمانشاه روی غلتک می‌افتد و سرمایه‌گذاران با اشتیاق بیشتری برای سرمایه‎گذاری به کرمانشاه می‌آیند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار تنها راه ایجاد شغل است، افزود: وقتی که یک سرمایه‌گذار شرایط خوب کار در کرمانشاه را ببیند، سرمایه‌گذاران دیگر نیز به دنبال او جذب خواهند شد.

رنجبر تاکید کرد: اگر این بروکراسی اداری حل شود، منابع و تسهیلات بسیار خوب و بی‌سابقه‌ای آن هم با بهره کم برای ایجاد شغل در استان داریم که نباید آن را از دست بدهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید به طرح‌های پخته که اشتغالزایی قابل توجهی دارند بیشتر بپردازیم، خاطرنشان کرد: در حوزه خدمات جاری کار زیادی در شهرستان وجود دارد.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه اشتغال روستایی به خوبی در سطح شهرستان کار شده، عنوان کرد: در حوزه شهری هم باید به دنبال ایجاد اشتغال باشیم که در این بین نقش بخش‌هایی مانند شهرداری‌ها برای رونق اقتصادی شهر بسیار مهم است.

وی افزود: شهرداری حتما باید برنامه مدونی برای رونق کسب و کار در کرمانشاه داشته باشد.

رنجبر اشاره‌ای هم به طرح‌هایی که در کارتابل بانک‌ها باقی مانده داشت و یادآوری کرد: این طرح‌ها باید زودتر به مرحله عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات برسد .

 

 

انتهای پیام/د

برای ایجاد اشتغال کار‌ها را در کرمانشاه روان می کنیم

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.