مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: رئیس جمهور فقط با کلیت موضوع واگذاری 2  باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس موافقت کرده است، اما این امر مستلزم این است که موضوع خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود و شرایط لازم را برای قرار گرفتن در لیست شرکت‌های مورد تایید برای واگذاری داشته باشند و پس از ارسال به هیئت دولت و تصویب آن به سازمان خصوصی سازی ابلاغ شود.

او در مورد تغییرات اساسنامه کمیته ملی المپیک در هیئت دولت گفت: اساسنامه کمیته ملی المپیک در کمیسیون‌ها در حال بررسی است و هنوز به هیئت دولت ارسال نشده است و هنوز به دست ما نرسیده است.

سلطانی فر در مورد نتایج ورزش ایران در رویداد‌های اخیر نیز یاد آور شد: ما در جام جهانی فوتبال نتایج قابل قبولی گرفتیم و در بازی‌های آسیایی اندونزی بالاترین مدال تاریخ این رقابت‌ها را برای کشورمان کسب کردیم ضمن اینکه در رقابت‌های پاراآسیایی نیز از رتبه چهارم در دوره‌های قبل به سوم جدول رده بندی مدال‌ها رسیدیم که این هم در تاریخ بی سابقه است.

او ادامه داد: در بازی‌های المپیک جوانان در آرژانتین با ۷ پله صعود رکورد خوبی بدست آوردیم و روز گذشته هم تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر تیم السد قطر توانست بعد از سال‌ها ما را به فینال این رقابت‌ها برساند و به اعتقاد من این تیم می‌تواند با پیروزی در فینال بعد از چند دهه ما را در آسیا به قهرمانی برساند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای اولین بار بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال به صورت همزمان در لیگ قهرمانان آسیا تا مرحله یک چهارم حضور داشتند و این هم از افتخارات ورزش در رویداد‌های اخیر است و برای پرسپولیس در بازی فینال مقابل نماینده ژاپن یا کره آرزوی موفقیت دارم هر چند امروز رقیب این تیم در بازی برگشت شرق آسیا مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از خصوصی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۹:۰۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
استقلال و پرسپولیس،
Netherlands
ناشناس
۱۸:۴۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
من به عنوان یک هوادار استقلال به آقای ایمان ابراهیمی اعتمادکامل و دوست دارم تیم به ایشون از طریق نظر سنجی واگذار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۷:۰۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
سلام ،


اساس نامه بازی های المپیک :

هر بازیکن و شخص ، فقط یک بار می تواند ، در بازی ها شرکت کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
بهتر است این دو تیم به بخش خصوصی انتقال یابد هزینه های گنگفتی برای ملت دارد که لازم است این هزینه صرف ورزش همگانی وایجاد سالنهای ورزشی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
اگه استقلال و پرسپولیس ضرر داشتن تا حالا صد بار به فروش رسیده بودند
آخرین اخبار