مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت : به منظور ارتقا سطح ایمنی در جاده های استان ۲۸۲ نفر از پرسنل راهداری در ۴۰ اکیپ برای ارائه خدمات به مسافران در زمستان آماده اند.

علی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به اینکه ۲۸۲ نفر از پرسنل در ۴۰ اکیپ در راه‌های استان مستقر هستند گفت : ۵ اکیپ راهداری نیز در مزکر استان مستقر هستند تا در صورت لازم به محور‌ها اعزام شوند.

علیخانی افزود: ذخائر اقلام مورد نیاز مانند: شن ،نمک و قطعات یدکی پرمصرف ماشین آلات راهدارخانه‌ها نیز باید بررسی و نقایص و کمبود‌ها برطرف شود.

وی گفت: در آستانه فصل سرما لازم است وضعیت راه‌ها، علائم و تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، پاسگاه‌ها، راهدارخانه‌ها، ماشین آلات مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به جذب مشارکت بخش خصوصی افزود:در تلاشیم تا از توان بخش خصوصی در حوزه راهداری استفاده کنیم و  وضعیت راه‌ها  را دراستان ارتقا دهیم.

وی  از مسئولان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های مختلف استان خواست هشدار‌های هواشناسی را نیز به موقع رصد کرده و  توجه ویزه ای داشته  باشند.

انتهای پیام/ی

بربرنامه ریزی برای کاهش حوادث جاده ای در فصل سرما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.