افتتاح 2 خانه ورزش روستایی در ریگان

دو خانه ورزش روستایی با حضور امام جمعه و مسئولان محلی در شهرستان ریگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن زاهدی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ریگان گفت: دو خانه ورزش روستایی در روستاهای علی آباد محمد قاسم خان و علی آباد پشت ریگ راه اندازی شد که با افتتاح آنها بیش از 230 ورزش دوست از مزایایشان بهره مند می شوند .

وی افزود: این خانه های ورزشی به میز تنیس، شطرنج، تاتامی، فوتبال دستی، دارت و پینگ پنگ مجهز شده اند.

زاهدی تصریح کرد: هر کدام از این خانه های ورزش روستایی با هزینه 300میلیون ریال در روستاهای محروم شهرستان ریگان راه اندازی شده اند.

رییس اداره ورزش و جوانان ریگان یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان ریگان قول راه اندازی 5 خانه ورزش روستایی را در این شهرستان داده است که تاکنون 2 خانه ورزشی راه اندازی و 3 خانه نیز به زودی راه اندازی می شود.

زاهدی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما فراهم کردن امکانات برای ورزش دوستان ریگانی است، گفت: در تعدادی از روستاهای این شهرستان زمین والیبال ورزشی نیز راه اندازی شده است .

وی هدف از راه اندازی این خانه های ورزش روستایی را کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عنوان کرد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنانش افزود: تمام تلاش ما در شهرستان این است که بتوانیم از هر روستا یک تیم به منظور حضور در مسابقات استانی و کشوری داشته باشیم.

انتهای پیام/ب

2 خانه ورزش روستایی در ریگان راه اندازی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار