استاندار کرمانشاه گفت: بسیج یکی از گلچین‌های دستاورد ۴۰ ساله انقلاب‌اسلامی و بهترین یادگاری است که امام(ره) آن‌را پایه گذاری کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   بازوند  استاندار کرمانشاه  امروز پنج شنبه در آیین افتتاح حوزه مقاومت امام موسی کاظم(ع)  با بیان اینکه بسیج بسیاری از تهدیدها را در کشور به فرصت تبدیل کرده است گفت: بسیج یکی از گلچین‌های دستاورد ۴۰ ساله انقلاب‌اسلامی و بهترین یادگاری است که امام(ره) آن‌را پایه گذاری کرده است.

هوشنگ بازوند گفت: درنبرد نابرابر  در دوران هشت سال دفاع مقدس که بیش از ۴۰ کشور دنیا دست به دست هم داده بودند تا ایران را نابود کنند بسیج توانست با حضور بی‌نظیر خود گنجینه‌ای را به‌جا بگذارد که در طول تاریخ همتا ندارد.

وی یادآور شد: امروز در کشور هنگام مواجهه با بحران‌های مختلف مردم بسیج می شوند و سختی‌ها و موانع را از سر راه برمی دارند.

استاندار کرمانشاه به مشکلات اقتصادی اخیر کشور اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از این فشار اقتصادی انسجام ملی و بسیج همگانی است.

وی از بسیج به عنوان سرمایه بزرگ کشور یاد کرد و خاطر نشان کرد: باید این سرمایه را تقویت کنیم چرا که با این کار می توانیم از تهدیدهای دشمن به راحتی عبور کنیم.

بازوند در پایان تاکید کرد: باید همه جهت تقویت این دستاورد و یادگار امام(ره) تلاش کنیم و این امانت را به نسل آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.