هفته ششم لیگ دسته سوم کشور با دو تساوی نمایندگان کردستان به پایان رسید .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم کشور در روز چهارشنبه دوم آبان ماه با انجام بازی های هفته ششم در شهرهای مختلف پیگیری شد .

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در هفته ششم لیگ دسته سوم رأس ساعت 15 عصر تیم تربیت سقز در خانه خود میزبان استقلال شوش بود و با اینکه تربیت سقز در نیمه اول توانست از استقلال شوش پیشی بگیرد اما در ادامه نتوانست نتیجه را حفظ کند و با دریافت یک گل در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید .

تیم خورشید مهر قروه دیگر نماینده استان در لیگ دسته سوم در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه شهید مجدیان مقابل نماینده شهرستان دزفول یعنی پرسپولیس قرار گرفت که در پایان نود دقیقه تلاش دو تیم بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید .

تیم تربیت سقز و خورشید مهر قروه با تساوی های کسب شده در همان رده یازدهم و دوازدهم جدول گروه سوم باقی ماندند .

لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در پنج گروه سیزده تیمی برگزار خواهد شد که دو تیم تربیت سقز و خورشید مهر قروه به عنوان نماینده استان کردستان در گروه سوم لیگ دسته سوم با تیم های، استقلال شوش، شهاب تهران، استقلال ملاثانی، ذوب و فلزات بهار، پرسپولیس دزفول، گرین کشاورز نهاوند، فجر شهید کاظمی البرز، سولدوز نقده، شهید کلهر شهریار، کاویان نقده و کیمیافرآیند تهران هم گروه است.

انتهای پیام/م

بازی تربیت سقز و خورشید مهر قروه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.