فرمانده نیروی انتظامی مشهد گفت:جوان سارق پس از گزارش موبایل قاپی‌های سریالی در خیابان‌های مشهد و اعلام شکایت مال باختگان دستگیر شد.

عامل موبایل قاپی‌های سریالی در مشهد دستگیر شد
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ اکبر آقا بیگی فرمانده انتظامی مشهد گفت: ماموران تیم‌های دایره تجسس کلانتری مشهد دریک عملیات ضربتی و با پیگیری سرنخ‌های موجود توانستند، عامل اصلی سرقت‌های تلفن همراه را چهره زنی و شناسایی کنند.

آقا بیگی افزود: ماموران کلانتری شهید فیاض بخش متهم پرونده را پس از چند ساعت کنترل و مراقبت‌های پوششی در حوزه استحفاظی خود دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این جوان ۲۳ ساله که سابقه کیفری نیز دارد در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بیان حقیقت شد و تاکنون به ۳۵ فقره موبایل قاپی‌های خیابانی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این مطلب که تحقیقات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه متهم ادامه دارد، گفت: متاسفانه، آنچه در این پرونده تکرار می‌شود نگرانی و اضطراب تعدادی از مال باختگانی است که از احتمال انتشار تصاویر و اطلاعات خصوصی ثبت شده در حافظه گوشی تلفن همراه شان در هراس هستند.

سرهنگ‌آقا بیگی افزود: در این باره بار‌ها به شهروندان هشدار داده ایم که ضمن توجه به اصول مراقبتی در نحوه استفاده از گوشی‌های تلفن همراه در خیابان و حتی داخل خودرو‌های سواری، از ذخیره سازی اطلاعات خصوصی و تصاویر شخصی شان در حافظه گوشی تلفن همراه خودداری کنند چراکه احتمال سوءاستفاده از این اطلاعات در زمان مفقودیت یا سرقت گوشی تلفن و حتی هنگام مراجعه به تعمیرگاه‌های غیرمجاز تلفن همراه وجود دارد.

انتهای پیام//ف. ن
 
 

سارق ۳۵ فقره موبایل دزدی دستگیر شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.