مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اجرای طرح ملی تولید پوشاک در روستاهای اردبیل 1370 فرصت شغلی ایجاد می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نظری،‌ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: اجرای این طرح از سال گذشته آغاز شده و شهرک‌های صنعتی بعنوان حلقه واسط بین کارگاه‌های روستایی و شرکت‌های پشتیبانی عمل می‌ کند.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح اختصاص 110 میلیارد ریال تسهیلات یارانه‌ای از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران مد نظر است.

نظری ادامه داد: راه اندازی بخش پوشاک در روستا های این استان در قالب کارگاه‌ های کوچک و متوسط یک هزار و 370 فرصت شغلی در استان ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید حمایت و پشتیبانی از طرح ‌های صنعتی و تولیدی و اشتغالزایی افراد جویای کار مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه رونق ‌بخشی به تولیدات داخلی با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می شود.

نظری بیان کرد: امسال برای اشتغالزایی در شهرک های و نواحی صنعتی استان جذب سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی با هدف کاهش نرخ بیکاری برنامه ریزی شده و تاکنون هم چند نفر برای سرمایه‌گذاری در این شهرک ها اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ع

ایجاد فرصت های شغلی در استان اردبیل

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.