امام جمعه نایین در کنایه‌ای به مسئولان اصفهان گفت:نایین پسر پیر اصفهان است که از طرف پدر مورد بی اعتنایی قرار گرفته است و همین امر باعث شده به این شهرستان اهمیت داده نشود.

کنایه امام جمعه نایین به مسئولان اصفهانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حجت الاسلام سجادی امام جمعه نایین ضمن تسلیت اربعین حسینی، با بیان اینکه نبود اشتغال، افزایش مهاجرت و افت جمعیت مشکلاتی است که امروز گریبان گیر مردم نایین شده و از طرفی مسئولان اصفهان از این فرصت استفاده نموده و بر اساس جمعیت نسبت به تنظیم بودجه اقدام می‌کنند.
 
وی افزود: این آفت و مشکلات باعث نقصان وضعف روحی است که زمانی شهرستان نایین به عنوان شهر مرکزی و توسعه یافته در استان یاد می‌شده و نسبت به شهر‌های اردکان، میبد از شرایط خوبی برخودار بوده به نحوی که صنعت فرش نایین را همه مناطق خراسان الگوبرداری می‌نمودند.
 
حجت الاسلام سجادی با اشاره به اینکه عدم رسیدگی و رضایت بخش مسولین استان اصفهان به نایین گفت: امروز مسئولان اصفهان شهرستان تاریخی نایین را با نبود اشتغال، افت جمعیت و مهاجرت دچار نموده است.
 
امام جمعه نایین ضمن تشکر از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در نایین بیان نمود: جاذبه درمانی از جاذبه‌هایی است که به شکل مستقیم دربحث درمان به شکل غیر مستقیم در مبحث اشتغال و همچنین گردشگری بسیار موثر است که بایستی مسئولان اصفهان به نایین نگاه ویژه‌ای داشته باشند که بخش درمان را برای خدمت به مردم تکمیل کنند چرا که همه روز عده‌ای از همشهریان راه نایین تا میبد و اردکان را جهت درمان طی می‌کنند که خود از دلایل مهم مهاجرت به این دو شهرستان شده است.
 
وی اظهار نمود: امروز جوانان برای اشتغال به کارخانجات اردکان و میبد مراجعه می‌کنند که با چه سختی و مشقتی این راه را طی می‌کنند و تقاضایی که ما از مسئولین داشته این است که هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات درمانی شهرستان اقدام نمایید.
 
حجت الاسلام سجادی در کنایه‌ای به مسئولان اصفهان گفت:: نایین پسر پیر اصفهان است که از طرف پدر مورد بی اعتنایی قرار گرفته است و همین امر باعث شده به این شهرستان اهمیت داده نشود.
 
وی ضمن ابراز خرسندی از تجهیزات بیمارستان حشمتیه نایین تاکید نمود: در بخش درمان که خودش جاذبه بسیار می‌تواند ایجاد کند و حتی در بحث اشتغال هم می‌تواند موثر باشد برای شکوفایی شهرستان تصمیمات مسئولین در این بخش وپرجاذبه باشد.
 
حجت الاسلام سجادی گفت: مسئولان با نگاه ویژه به دنبال رفع مشکلات و مجهز نمودن درمانگاه‌های شهر‌های بافران و انارک، روستای مزرعه امام و محمدیه، هماباد نیستانک انارک و چوپانان باشند.
 
انتهای پیام/ی
 

مشکلات نایین باید حل شود

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار