هفته سوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه با برگزاری ۱۲ دیدار شش گروه نخست آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته سوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ اروپا از ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه با برگزاری ۱۲ دیدار شش گروه نخست آغاز شد. در مهمترین دیدار و در گروه f تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم رئال بتیس اسپانیا بود که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

پیروزی آرسنال و شکست میلان/گلزنی قربانی مانع شکست اسپارتاک مقابل یاران محرمی نشد

آنتونیو سانابریا در دقیقه ۳۲ و جیوانی لوسلسو در دقیقه ۵۴ گل های تیم مهمان را به ثمر رساندند و تک گل میلان را پاتریک کوترونه در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند. بتیس با این پیروزی ۷ امتیازی شد و بالاتر از میلان ۶ امتیازی در صدر جدول این گروه قرار گرفت.

در دیگر دیدار این گروه المپیاکوس با دو گل میزبانش دودلانژ را مغلوب کرد و ۴ امتیازی شد و همچنان در رتبه سوم گروه باقی ماند.

در دیگر دیدار مهم تیم آرسنال در گروه E مهمان تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال بود که با یک گل به پیروزی رسید. تک گل توپچی‌ها را که یازدهمین پیروزی متوالی خود را در همه رقابتها تجربه کردند دنی ولبک در دقیقه ۷۸ به ثمر رساند.

در همین گروه تیم قره باغ آذربایجان با یک گل مغلوب مهمانش تیم فورسکلا پولتاوا اوکراین شد.

در جدول این گروه آرسنال با ۹ و اسپورتینگ با ۶ امتیاز در رتبه های اول دوم گروه قرار دارند.

پیروزی آرسنال و شکست میلان/گلزنی قربانی مانع شکست اسپارتاک مقابل یاران محرمی نشد

همچنین در گروه D رقابت ها تیم اسپارتاک ترناوا اسلواکی میزبان تیم دیناموزاگرب کرواسی بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. تک گل تیم میزبان را علی قربانی مهاجم ایرانی اسپارتاک به ثمر رساند. قربانی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد اما صادق محرمی مدافع ایرانی تیم دیناموزاگرب کرواسی در این مسابقه روی نیمکت نشست و فرصت بازی پیدا نکرد.

در همین گروه مصاف تیم‌های اندرلخت و فنرباغچه با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید.

در جدول این گروه دیناموزاگرب ۹ امتیازی بالاتر از تیم‌های فنرباغچه ۴ امتیازی، اسپارتاک سه امتیازی و اندرلخت یک امتیازی قرار دارد.

در دیگر مسابقات همزمان و در گروه A مصاف تیم های آئک لارناکا و لودوگورتس به نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده و تیم اف‌سی زوریخ با نتیجه ۳ بر ۲ لورکوزن آلمان را شکست داد.

در گروه B لایپزیش با دو گل سلتیک را مغلوب کرد و سالزبورگ با سه گل تیم روزنبرگ را با شکست بدرقه کرد.

و در گروه c نیز تیم کپنهاگن دانمارک با یک گل مغلوب اسلاویا پراگ جمهوری چک شد و زنیت سن پترزبورگ دو بر یک تیم بوردوی فرانسه را شکست داد.


بیشتر بخوانید:

میلان به دنبال فراموشی تلخی دلامادوینا/ توپخانه آرسنال به لیسبون رسید

آرسنالی‌ها بیخ گوش ایران، مقابل قره باغ/ میزبانی ایتالیا از گلادیاتور‌ها در میلان

نخستین شکست فصل لیون، مقابل نیس رقم خورد


انتهای پیام /

نتایج هفته سوم مسابقات لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار