آیت الله شاهچراغی گفت: شفاف گويي حق مردم است ، مسوولان شفاف و باصراحت بامردم صحبت کنند .

شفاف گويي حق مردم استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: مسئولان نبايد از بيان شفاف مسائل با مردم امتناع و رازها را از مردم پنهان کنند.

وی در ادامه افزود: مسئولان بايد به صورت شفاف و با صراحت نتيجه برخورد با مفسدان اقتصادی و بررسی حقوق های نجومی را به مردم اعلام کنند.

نماينده ولی فقيه در استان سمنان اظهار داشت: مردم بايد در جريان همه ی امور به جز اسرار نظامی و امنيتی قرار گيرند.
شاهچراغی گفت : نبود صراحت و شفافيت زمينه بدبين شدن مردم را فراهم می کند.

وی به سالروز شهادت محمد حسين فهميده و روز نوجوان و بسيج دانش آموزی اشاره کرده و خاطر نشان نمود: سرمايه هر کشوری دانش آموزان، نوجوان و جوانان هستند .

خطيب جمعه سمنان يادآور شد: سرمايه های کشور نيازمند تعليم و تربيت هستند ، ضروريست آموزش و پرورش آموزش اعتقاد و اخلاق سالم و دانش مفيد را در برنامه ريزی های خود مدنظر قرار دهد.

امام جمعه سمنان به کشته شدن خبرنگار عربستانی در کنسولگری اين کشور در استانبول هم اشاره کرد و گفت: کسانی که دم از حقوق بشر می زنند در برابر کشته شدن هزاران يمنی به دست آل سعودی سکوت پيشه کرده اند.

وی اضافه کرد: مردم يمن با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند و کودکان بی گناه از گرسنگی کشته می شوند اما سازمان های حقوق بشری اقدامی انجام نمی دهد.

شاهچراغی راهپيمايی با شکوه اربعين را بی نظير عنوان کرد و افزود: برگزاری چنين راهپيمايی عظيم و با کيفيتی مديون خون شهدای مدافع حرم است که منطقه را از وجود داعش پاک و امنيت را برقرار کرده است.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.