فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت:طی گفت و گو و رایزنی هایی که با مسئولان عراقی در مرزبانی صورت گرفت، قرار شد این مورد نیز تا عصر امروز حل شود.

رکوردشکنی عبور 190 هزار نفری زائران طی یک روز از پایانه مرزی مهرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در جلسه قرارگاه اربعین فرماندهی مرزبانی ناجا که با حضور استاندار و جمعی از فرماندهان انتظامی و مسئولان استان ایلام که در پایانه مرزی مهران برگزار شد، ضمن تشکر و قدردانی از همه عزیزانی که تمام هم و غم شان خدمتگزاری مناسب به عاشقان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) است، گفت: طی چند روز گذشته مشکلی در خروج اتوبوس های کاپوتاژ پیش آمد که نیاز به هماهنگی برای سرعت عمل و خروج از مرز احساس می شد؛ امروز مردم تنها به مشکل تأخیر این اتوبوس ها اشاره کردند و از این موضوع گلایه مند بودند .

وی اضافه کرد: به هر صورت توقف و کند شدن حرکت اتوبوس های کاپوتاژ نیاز به افزایش سرعت عمل مسئولان عراقی در مرزبانی، گمرگ و ... دارد، البته طی گفت و گو و رایزنی هایی که با این عزیزان صورت گرفت، قرار شد این مورد نیز تا عصر امروز حل شود.

سردار اشتری ادامه داد : روز گذشته، بیش از 190 هزار زائر از پایانه مرزی مهران عبور کردند که رکوردشکنی در این روز،نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 108درصدی را نشان می دهد.

وی به افزایش 5 درصدی تردد زائران در مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: پیش بینی می شود از روز یکشنبه که موج بازگشت زوار آغاز می شود شاهد افزایش 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خواهیم بود.

انتهای پیام/ د

تردد 190 هزاری زائران در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.