سرمربی پارس جنوبی جم گفت: اگر مشکلات مالی حل شود در نیم‌فصل دنبال بازیکن می‌رویم و اگر مشکل حل نشود همین بازیکنان را هم از دست خواهیم داد و همه بازیکنان پارس جنوبی جم به فکر رفتن از این تیم هستند.

همه بازیکنان پارس جنوبی جم به فکر رفتن از تیم هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی تارتار گفت: بازی زیبایی را امشب شاهد بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق شد و موقعیت‌های زیادی را هدر دادیم و اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم برنده باشیم.

وی افزود: روی دو اشتباه بچه‌گانه دو گل را دریافت کردیم. خطایی صورت نگرفته بود و روی یک ضربه ایستگاهی گل اول را دریافت کردیم. موقعیت زدن گل سوم را هم داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: یکی دو صحنه پنالتی هم وجود داشت که امیدواریم داور اشتباهی در این زمینه انجام نداده باشد.

وی ادامه داد: محسن بنگر امروز خوب بازی کرد و روز خوبش بود. روی نیمکت هم مدافعی در اختیار نداشتیم و اگر دفاعمان آسیب می‌دید نمی‌توانستیم تعویضی انجام دهیم و به مشکل برمی‌خوردیم. بنگر در دفاع و زدن گل و زدن ضربات سر خوب عمل کرد.

تارتار در مورد اشتباهات داوری نیز بیان کرد: داور خطا‌های بی‌موردی را برای صنعت نفت آبادان گرفت و روی یکی از صحنه‌ها هم ما گلی را دریافت کردیم و انتظار داشتیم که این اشتباهات صورت نگیرد و بتوانیم برنده باشیم.

وی در مورد مسابقه آینده پرسپولیس در فینال جام قهرمانان آسیا گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و امیدواریم بعد از سال‌ها تیمی از کشورمان بتواند قهرمان مسابقات قهرمانان باشگاه‌های آسیا شود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: تیم‌هایی که با مشکلات مالی روبرو شوند و مشکلات حل نشود در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرند و، چون سال قبل شخصیت خوبی را کسب کردیم اکنون در میانه‌های جدول هستیم.

وی خواستار تلاش مسئولان استان برای رفع مشکلات این تیم شد و ادامه داد: اینقدر تکرار کردیم مشکلات مالی باید حل شود، که دیگر خسته شدیم. مسئولان باید تلاش اصلی را کنند.

انتهای پیام/م

پارس جنوبی جم با مشکلات مالی روبرو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.