معرفی مدیر جدید دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری خوزستان

مدیر جدید دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری استان خوزستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مراسمی که با حضور معاون فرهنگی دادگستری خوزستان برگزار شد، مریم شمعونی به عنوان مدیر جدید دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری استان خوزستان معرفی و از زحمات ناهید جفریده، مدیر سابق این دفتر، قدردانی شد.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در این مراسم، گفت: قوه قضائیه در سال های اخیر به فناوری های نوین مجهز شده است که هم گام با این پیشرفت نیاز به نیروی انسانی توانمند نیز نیاز دارد.

وی افزود: دفتر حمایت از زنان و کودکان دادگستری، یکی از نهادهایی است که می تواند به کمک افراد محروم و کسانی که به سوی نظام جمهوری اسلامی ایران دست دراز کرده اند، بشتابد و آنان را برای بازگشت به زندگی سعادتمندانه یاری کند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی از مدیر جدید این دفتر خواست تا ضمن پاسخگویی به مراجعات روزمره، یک روز در ماه را به دیدار مردمی اختصاص دهند.

معاون فرهنگی دادگستری خوزستان گفت: نمایندگانی از نهادهایی همچون بهزیستی، اداره زندان ها، امور بانوان استانداری و فرمانداری نیز می توانند در این روز در دفتر حاضر و به مراجعه کنندگان پاسخ دهند.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: شهرستان ها نیز به همین مراتب نیاز به حمایت دارند و چه خوب است که سفرهای شهرستانی و سرکشی به دفاتر شهرستانی، بیش تر از گذشته در برنامه کاری این دفتر قرار گیرد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی تصریح کرد: هیچ کار خیری در دنیا بیش از خدمت به خلق نزد خداوند محبوب نیست به ویژه افرادی که جز خداوند پناهی ندارند.

انتهای پیام/گ

تودیع و معارفه رییس شورای حل اختلاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار