مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان آمار تردد از دو مرز چذابه و شلمچه را ۶۴۲ هزار و ۹۶۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت: تا روز گذشته آمار تردد از مرزهای شلمچه و جذابه طی ۱۵ روز اخیر ۶۴۲ هزار و ۹۶۰ بوده است که ۵۶۹ هزار و ۴۶۰ نفر ایرانی و ۷۳ هزار و ۵۰۲ نفر اتباع غیر ایرانی بوده اند.

وی به ارائه آمار تفکیکی  از دو مرز پرداخت و با اشاره به مرز چذابه، افزود: از اول صفر تا روز گذشته ۱۹۸ هزار و ۹۲۶ نفر از مرز چذابه تردد داشته اند که ۱۹۳ هزار و ۳۰۱ نفر زائر ایرانی و پنج هزار و ۶۲۵ نفر اتباع غیر ایرانی بوده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان گفت: از میان زائران ایرانی گذر کرده از مرز چذابه  ۱۷۶ و ۷۱۰ نفر از این مرز خارج و و ۱۶ هزار و ۵۹۱ نفر وارد شده اند و از میان زائران غیر ایرانی سه هزار و ۳۸۳ نفر خارج و دو هزار و ۲۴۲ نفر از این مرز وارد کشور شدند.

بهرامی نیا به تردد از مرز بین المللی شلمچه نیز اشاره کرد و افزود: در مدت مشابه نیز  ۴۴۴ هزار و ۳۴ نفر از مرز شلمچه تردد داشته اند که از این میان ۳۷۶ هزار و ۱۵۹ نفر زائر ایرانی و ۶۷ هزار و ۸۷۷ نفر اتباع غیر ایرانی بوده اند.

وی ادامه داد: از میان زائران ایرانی گذر کرده از مرز شلمچه ۳۳۵ و ۳۳۹ نفر از این مرز خارج و و ۴۰ هزار و ۸۲۰ نفر وارد شده اند و از میان زائران غیر ایرانی ۵۸ و ۸۲۹ نفر خارج و ۹ هزار و ۰۴۸ نفر از این مرز وارد کشور شدند.

انتهای پیام/ د

  تردد زوار  از دو مرز چذابه و شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.