خسارت ۲۵۸ خانوار زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در حوزه مسکن و وسائل منزل پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رحمتی پور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه، گزارشی از پرداخت خسارت به خانوار‌های مددجوی بیمه شده در حوزه مسکن و وسائل منزل ارائه کرد.

وی گفت: این نهاد با پیگیری‌های انجام شده خسارت ۲۵۸ خانوار زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد را در حوزه مسکن و وسائل منزل پرداخت کرده است.

به گفته رحمتی پور مجموع خسارت‌های پرداختی به این خانوار‌های مددجو بیش از یک میلیارد و ۵۸۸ میلیون تومان بوده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: خانوار‌های مددجوی ساکن در مناطق زلزله زده مشمول بیمه حوادث هستند برهمین مبنا خسارت آن‌ها در حوزه مسکن و وسائل منزل پرداخت شده است.

رحمتی پور عنوان کرد: پرداخت خسارت به خانوار‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در حوزه مسکن و وسائل منزل از طریق قرارداد این نهاد با بیمه آسیا انجام شده است.

وی افزود: خانوار‌های زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد علاوه بر دریافت خسارت مسکن و وسائل منزل، از کمک‌های دولتی پیش بینی شده برای زلزله زدگان نیز بهره‌مند شده اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: خسارت پرداخت شده مربوط به وقوع زلزله در تاریخ‌های سی و یکم تیر ماه و چهارم شهریور بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

ارائه گزارشی از پرداخت خسارت به خانوار‌های مددجوی بیمه شده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.