معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: مشکلات مربوط به طرح های اشتغال پایدار روستایی به صورت رو در رو و با حضور استاندار اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در حاشیه جلسه پنجره واحد اشتغال پایدار روستایی بیان کرد: در این جلسه  استاندار، متقاضیان طرح های اشتغالزا، بانک های عامل، دستگاه های اجرایی مربوطه و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت مستقیم با سرمایه گذاران طرح به بررسی مشکلات می پردازند.

وی افزود: این جلسات به منظور کاهش بروکراسی و حذف فرایندهای اضافی در روند ارائه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برگزار می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: جذب سنجیده و اصولی تسهیلات برای طرح های اشتغالزا از دیگر اهداف این جلسات است تا از بروز مشکلاتی که دامنگیر طرح اشتغالزایی بنگاه های زودبازده می شد، جلوگیری شود.

حسین زاده افزود: تاکنون 126 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال روستایی پرداخت شده و برای همین میزان نیز طرح در دست بررسی است.

وی گفت: سود تسهیلات اشتغال پایدار روستایی 6 درصد برای طرح های روستایی و 4 درصد برای طرح هایی که در روستاهای مرزی اجرا می شود ، می باشد.

انتهای پیام/ح

پرداخت 126 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات اشتغال روستای در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.