مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی به ۳۵ خانوار در دزفول، لالی و بندر ماهشهر که دچار آبگرفتگی شدند آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان داشت: بارش­‌ باران در برخی از شهرها  باعث آب­گرفتگی منازل و نیاز به کمک­‌های امدادی احساس شد که درمجموع به 35 خانوار متشکل از 140 نفر در شهرهای دزفول، لالی و بندر ماهشهر امدادرسانی به‌صورت گرفته است. در شهر اهواز نیز تاکنون نیاز امدادی اعلام نشده است.

وی افزود: در دزفول امدادرسانی­‌ها در مناطق شهیون، زاویه مرادی، شوهان و اسلام‌­آباد انجام شد و در این مناطق 7 خانوار متشکل از 28 نفر آسیب دیدند که اکنون از کمک‌­های امدادی استفاده می­‌کنند و در لالی مناطق چم­لون، نمره9، جعفرآباد، مرادباور، محمدآباد هارکله و بنوار دچار مشکل شدند که 23 خانوار متشکل از 92 نفر آسیب دیدند..

خدادادی عنوان کرد: در بندر ماهشهر نیز 5 خانوار شامل 20 نفر دچار مشکل شدند که نیروهای امدادی خدمات موردنیاز را در اختیار آنها قرار دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: پس از ارزیابی اولیه توسط تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر در مناطق مذکور، اقلام امدادی از قبیل چادر، پتو، موکت، نایلون پوششی و ملزومات دیگر تاکنون بین آسیب دیدگان توزیع شده است و این کمک­‌ها به مردم آسیب‌دیده ادامه دارد.

انتهای پیام/م

امدادرسانی به شهرهای مختلف خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.