رئیس کمیته داوران اعلام کرد سیستم VAR (کمک داور ویدیویی) در ورزشگاه‌های سراسر ایران راه اندازی می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در اینباره گفت: با توجه به تاکیدات رئیس فدراسیون فوتبال درصدد آن هستیم که از سیستم VAR (کمک داور ویدیویی) در ورزشگاه‌ها استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: برهمین اساس مقرر شد کمیته داوران این موضوع را در دستور کار خود قرار بدهد و با هماهنگی واحد IT فدراسیون فوتبال این سیستم را به صورت پایلوت در ورزشگاه آزادی راه اندازی کنیم.

لازم به توضیح است، سیستم VAR در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۷ جوانان و رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه استفاده شد. این تکنولوژی با شبیه سازی عملکرد و نظارت بر روی هر بازیکن در نقاط مختلف زمین فوتبال از طریق دوربین‌های نصب شده در سرتاسر زمین در تلاش است اشتباهات داوری را به حداقل برساند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از داوران لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۲۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
اگه این سیستم war بیاد به نفع پرسپولیسه ؛ چون تویه این دو سه فصل اخیر رو فقط بخواییم با دقت نگاه کنیم متوجه میشیم که چقدر پرسپولیس از ناداوری ها علیه این تیم در بازی های مختلف از جمله دربی ها خیلی ضربه خورده
درست برعکسش به ضرره استقلاله ؛ حالا درسته این فصل دو سه بازی یه ناداوری هایی علیه استقلال شده ولی اگه توو این دو سه فصل اخیر تمام بازی هایه استقلال رو با دقت ببینید متوجه میشید که استقلال خیلی بیشتر از اینکه از داوری ضرر کرده باشن خیلی بیشتر از داوری ها سود بردن و ب ضرر حریف هاشون بوده داوری ها
United States of America
ناشناس
۰۴:۵۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
پزشكاي بازيا هم بايد جزو كمك داورها باشن و هر كي بدون جاي هيچ ضربه اي خودشو پرت كرد و اخراج كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
استقلال بیچاره میشه که
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۴۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
زمین فوتبال مناسب برسه،،،، war پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۷
باورم نمیشه یعنی میشه؟؟؟؟
آخرین اخبار