به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسسه اقتصادی "کالزادا" در تازهترین تحلیل خود اعلام کرد که دست کم تفاوت مالی برنده و بازنده دیدار حساس تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو است که شامل فروش بیشتر پیراهنها و جذب حامی مالی است.
براساس این گزارش: دیدار ال کلاسیکو دست کم یک میلیارد نفر بیننده تلویزیونی دارد و از ابتدای قرن بیست و یکم حدود یک میلیارد یورو سود مالی برای هر کدام از ۲ تیم بارسلونا و رئال مادرید داشته است.
گفتنی است: از حدود یک میلیارد یورو نفع مالی دیدار ال کلاسیکو از ابتدای قرن بیست و یکم سهم رئال مادرید ۵۲۱ میلیون یورو و سهم بارسلونا ۴۹۰ میلیون یورو بوده است.
انتهای پیام/