جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از کشف ۵۳ هزار دستگاه انواع اسباب بازی خارجی قاچاق در بوشهر خبرداد و گفت: این کالا‌های قاچاق از ۲ دستگاه تریلر در محور‌های مواصلاتی بوشهر کشف شده است.

کشف ۵۳ هزار دستگاه اسباب بازی قاچاق در بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر مبارزه با قاچاق کالا و سوخت را از اولویت‌های پلیس دانست و بیان داشت:پلیس با تلاش شبانه‌روزی امکان فعالیت قاچاقچیان را در استان بوشهر غیرممکن کرده به‌گونه‌ای که تمام محور‌های مواصلاتی و مناطق مختلف این استان تحت رصد اطلاعاتی و عملیاتی قرار داده است.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر، یکی از محور‌های حمایت از کالای ایرانی و سیاست اقتصاد مقاومتی را مبارزه با قاچاق کالا دانست و تاکید کرد: واردات و ترخیص هرگونه کالای خارجی بدون مجوز قانونی و نداشتن پروانه گمرکی ممنوع و قاچاق است.

سوسنی از توقیف ۲ دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی این استان خبرداد و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران با گشت‌زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه تریلی حامل کالا قاچاق مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف اسباب بازی خارجی بدون مجوز قانونی افزود: پس از توقف خودرو‌ها و بازرسی از آن‌ها ۵۳ هزار و ۴۷۲ دستگاه انواع اسباب بازی خارجی قاچاق که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور شده بود کشف شد.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر، ارزش این کالا‌های قاچاق را ۲ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: در همین رابطه ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان بوشهر شدند.

انتهای پیام/م

۵۳ هزار دستگاه انواع اسباب بازی خارجی قاچاق در بوشهر کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.