مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: پس از این که داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد ۱۰ نفر از پرسپولیسی‌ها دنبال سلیمانی بودند تا با او برخورد کنند، درصورتی که او کاری نکرده بود و فقط برای تیمش گل زده بود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درويش مديرعامل باشگاه فوتبال سايپا پس از حواشی به وجود آمده در پايان بازی اين تيم مقابل تيم پرسپوليس تهران در هفته دهم رقابت های ليگ برتر درباره ی بر خورد فيزيكی علی دايی سرمربی سايپا با خبرنگار اظهار كرد: يك لحظه جو بدی توسط چند تن از بازيكنان پرسپوليس به وجود آمد و آن ها به سليمانی بازيكن سايپا حمله ور شدند و باعث شد آن اتفاق رقم بخورد.

او در پاسخ به اين سوال كه چرا بايد چنين اتفاقاتی به وجود بيايد بيان كرد: بايد اين سوال را از بازيكنان پرسپوليس بپرسيد و پس از اين كه داور سوت پايان بازی را به صدا در آورد 10 نفر از پرسپوليسی ها دنبال سليمانی بودند تا با او برخورد كنند، درصورتی كه او كاری نكرده بود فقط برای تيمش گل زده بود.

درويش ادامه داد: تيم پرسپوليس قهرمان و افتخار ايران است و همه ی ما بايد كاری كنيم تا اين تيم با روحيه ی خوبی در فينال آسيا بازی كند و به وجود آمدن اين حاشيه ها كار يكی، 2نفر از بازيكنان بی تجربه ی اين تيم بوده است و همه ايران آرزو دارند كه پرسپوليس قهرمان آسيا شود.

مدير عامل باشگاه سايپا درباره ی درگيری امين حاج محمدی بازيكن اين تيم با بازيكنان پرسپوليس گفت: در خصوص درگيری حاج محمدی چيزی در پايان مسابقه نديده ام كه به خواهم اظهار نظر كنم.


بيشتر بخوانيد:

علی دایی خبرنگار باشگاه خبرنگاران را کتک زد

ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل سایپا

سایپا یک - پرسپولیس یک /دایی ترمز برانکو را کشید/بوکس بال در ورزشگاه جهان پهلوان دقیقه +۹۵ /اخلاق پیش چشمان تختی رنگ باخت!


انتهای پيام/

اظهارات مديرعامل سايپا پس از حواشی به وجود آمده در پايان بازی برابر پرسپوليس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۷
بله آقای دایی که توی گوش خبرنگار زد و آقای بهزاد غلامپور که عمدا با لگد به زانوی منشا زد تا پرسپولیس را تضعیف کند خیلی جوان و بی تجربه هستند
آخرین اخبار