یک نماینده مجلس گفت: آقای صادقی اشاره کردند که برنامه‌های آقای رحمانی همان برنامه قبلی است، درست هم همین است و وزرا باید خود را با برنامه‌های قبل تطبیق دهند.

وزرا باید خود را با برنامه‌های قبل تطبیق دهندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت گفت: وقتی قرار است در مورد شخصی حکم دهیم باید این حکم براساس عدل و انصاف باشد. من به عنوان کسی که می توانم در شرایط فعلی به جامعه کمک کنم و 8 سال در کمیسیون صنایع، چندین سال در وزارت صنایع بودم و تحصیلات من هم مرتبط با این حوزه است، قصد دارم تا دراین خصوص اظهار نظر کنم، زیرا خود را دراین حوزه صاحب نظر می دانم.

نماینده مردم ساری درباره اهمیت وضع موجود عنوان کرد: نمایندگان باید بدانند که قبول مسئولیت در این برهه زمانی بسیار سخت و خطیر است و باید در این زمینه منصف باشیم . نمایندگان محترم بدانید که وزرا پس از رای اعتماد ما، به هتل ۵ ستاره نمی روند، بلکه در بدترین شرایط وزارتخانه‌ها متصدی این وزارت خانه ها می شوند. آنها باید سخت ترین مسائل را چاره کنند تا بر مشکلات موجود فائق آیند.

وی ادامه داد: رحمانی توانایی های مدیریتی، تجربی و اجرایی مرتبط با مسئولیت خود دارد و نیاز به آموزش برای آشنایی با این وزارتخانه ندارد ، زیرا خود از مدیران وزارت خانه بوده و این همان هزینه ای است که برای بسیاری از مسئولان انجام دادیم و نتایج عکس گرفتیم ولی این مورد درباره رحمانی مصداق ندارد.

یوسف نژاد درباره اهمیت وزارت صمت در برهه کنونی تصریح کرد: آشنایی با مسائل و مواردی که خود شما به آن آگاه هستید، در بخش صنعت مانند سامانه‌های قیمت‌گذاری خودرو، تجارت جهانی، بخش معدن مسئله رویکرد خارجی و جزء اهم مسائل این وزارتخانه است که رحمانی از آنها کاملاً شناخت دارد.

وی در ادامه با اشاره به روند تطبیق وزرای مربوطه با اسناد بالا دستی تصریح کرد: شخص وزیر باید خود را با اسناد بالادستی و برنامه هایی که از قبل وجود داشته، تطبیق دهد. ایم همان کاری است بسیاری از وزرا نتوانستند در گذشته انجام دهند. رحمانی هم از ظرفیت خوبی برای تعامل با مجلس و کمیسیون تخصصی دارد تا این مسائل و مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار