سرمربی تیم صنعت مس شهربابک با بیان اینکه تیم مس خوب تمرین کرده است، گفت: بازیکنانمان از نظر روحی و روانی انگیزه لازم را برای برد دارند و با کمک هوادارانمان می توانیم سه امتیاز را بگیریم.

رسول بامروت سرمربی تیم صنعت مس شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان درباره بازی امروز این تیم مقابل خیبر خرم آباد با بیان اینکه تیم مس خوب تمرین کرده است و امیدوارم یک بازی بسیار خوب از بازیکنانمان ببینیم، بیان داشت: بازیکنان ما تلاش خود را می کنند اما باید یاد بگیرند که توپ ها باید درون دروازه قرار گیرد تا امتیاز کسب کنیم.

وی با اعلام اینکه فقط به بازی خوب امتیاز نمی دهند، افزود: اگر بچه های ما موقعیت های خود را به گل تبدیل کنند قطعا مقابل خیبر خرم آباد پیروز خواهیم شد.

بامروت به تیم خیبر خرم آباد اشاره کرد و گفت: تیم خیبر تیم بسیار خوبی است ولی با آنالیزی که داشته ایم در دفاع و بعضی نقاط دیگر دچار ضعف است که ما سعی می کنیم از آن نقاط به این تیم ضربه بزنیم.

وی با بیان اینکه ما امروز بازی هجومی را در دستور کار داریم، تصریح کرد: مقابل خیبر چاره ای جز کسب سه امتیاز نداریم چرا که ما امتیازات بسیاری را از دست داده ایم.

سرمربی تیم مس شهربابک، هواداران را شاهد تلاش تیم مس دانست و یادآور شد: بازیکنان ما بازی خودشان را انجام می دهند و فکر می کنم بدشانسی گریبانگیر تیممان شده که توپ هایمان در گل نمی رود.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه فعلی مس شهربابک در جدول، شایسته این تیم نیست، گفت: هواداران صبور باشند، بازیکنانمان به خودباوری می رسند و اگر در ضربات آخر دقت کنند مطمئناً ما پیروز می شویم.

بامروت با بیان اینکه سعی می کنیم امتیازات خانگی را از دست ندهیم، افزود: تعداد مصدوم هایمان در این مدت زیاد بوده است و در بازی امروز نیز محمد صالحی به دلیل اخراج در بازی قبل محروم است.

وی تصریح کرد: بازیکنانمان از نظر روحی و روانی انگیزه لازم را برای برد دارند و با کمک هوادارانمان می توانیم سه امتیاز را بگیریم.

بامروت با اشاره به اینکه همه ی رشته ها به ویژه فوتبال با هوادارانش ارزش پیدا می کند، تاکید کرد: امروز هواداران ما می آیند، تیم محبوبشان را حمایت می کنند تا بتوانیم سه امتیاز را به دست آوریم.

تیم صنعت مس شهربابک در بازی معوقه خود از هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور امروز در ورزشگاه شهدای مس شهربابک ساعت 14:15 دقیقه میزبان تیم خیبر خرم آباد است.

انتهای پیام/ب

جدال مس شهربابک با خیبر خرم آباد در لیگ دو

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار