استاندار اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر بیکاری مهم ترین مشکل جوانان استان است، اشتغالزایی برای این قشر را مهم ترین گام برای حل سایر مشکلات آنان دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: باید راهکارهای علمی و عملی برای افزایش مهارت و اشتغالزایی جوانان با همکاری دستگاه های متولی ارائه کنیم.

وی افزود: حوزه جوانان در استان درگذشته فاقد برنامه ریزی های منسجمی بوده که اداره کل ورزش و جوانان استان با برنامه ریزی هایی که در این خصوص داشته ، سامانه اطلاعاتی جوانان استان را راه اندازی کرده است.

استاندار اردبیل احصای وضعیت جوانان در استان را ضروری دانست وتصریح کرد: باید تمامی مشکلات و مسایل مربوط به جوانان توسط دستگاه های متولی و دانشگاه ها جمع آوری شود ودر صورت نیاز نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

بهنام جو توجه به تفریحات سالم و پرکردن اوقات فراغت جوانان را یکی دیگر از مهم ترین مسایل استان دانست و خواستار توجه ویژه دستگاه های فرهنگی ، آموزشی و ورزشی به این امر شد.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی استان به بیان برنامه های اجرا شده دستگاه های مربوطه خود پرداخته وجمعی از جوانان مشکلات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/ع

افزایش مهارت و اشتغالزایی جوانان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.