رئیس اداره محیط زیست مهاباد گفت:این جلیقه‌های ضد گلوله به همه محیط بانان استان داده شده که سهم مهاباد هم ۴ جلیقه برای ۴ نفر از محیط بانان این اداره است.

سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد گفت: با توجه به اینکه محیط بانان در حفاظت از گونه های جانوری ،گیاهی و اراضی تحت پوشش فعالیت دارند و با متخلفان برخورد قانونی می کنند و احتمال درگیری و تیراندازی از سوی متخلفان به آنها وجود دارد به همین علت به جلیقه ضد گلوله تجهیز شدند.

وی افزود:جلیقه‌های ضد گلوله می‌تواند در برابر بسیاری از خطر‌های احتمالی تا حد زیادی ضامن حفظ حیات و باعث کاهش حوادث گردد که اخیرا این جلیقه‌ها در اختیار محیط بانان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این جلیقه‌ها نمی‌تواند در مقابل همه نوع سلاح‌ها صد در صد ضد گلوله و خنثی ساز باشدادامه داد:می تواند در هنگام ماموریت‌ها و گشت و گذار در منطقه، انجام عملیات که میزان خطرآن بالاست، مامورین را در برابر بسیاری از حوادث ناگوار حتمی، با کاهش آسیب وارده محافظت کند. 

وی در پایان گفت:حفاظت از محیط زیست و حفظ منابع طبیعی باید از طریق فرهنگسازی و آموزش در بین آحاد جامعه به یک امر مهم و درونی تبدیل شود و تک تک افراد خود را در امر حفاظت از محیط زیست مسئول بدانند.

انتهای پیام / س خ

اجبار استفاده از جلیقه ضد گلوله برای محیط بانان مهاباد

برچسب ها: محیط زیست ، حیلت وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.