فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ درصد نزاع‌های آذربایجان غربی در حوزه ترافیک و تصادفات است.

۸۰ درصد نزاع‌های آذربایجان غربی در حوزه ترافیک و تصادفات استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در جلسه پیشگیری از قوع جرم با اشاره کاهش به آستانه تحمل و سعه صدر در جامعه تاکید کرد: بیش از ۹۹/۳ درصد نزاع و درگیری‌ها فردی است و ۸۰ درصد نزاع‌ها هم در حوزه ترافیک و تصادفات است.

سردار ناصر اصلانی با تاکید بر اینکه در تمامی کلانتری‌ها کارشناسان خبره مستقر هستند خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه کنترل خشم و برگزاری دوره‌های آموزشی در سطوح مختلف جامعه بخصوص توسط انجمن‌های اولیا شد.

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خواستار برقراری ایستگاه سیار پلیس در شهر‌های مختلف استان از جمله ارومیه شد و هشدار داد: ۷۸ درصد جرایم استانی در ارومیه اتفاق می‌افتد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل ۲۰۸۰۸ پرونده نزاع و درگیری در ۶ ماهه اول امسال خبر داد که بیش از ۹۴۰۸ فقره آن توسط افسران کلانتری ها منجر به صلح و سازش شده است.

حاتمی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستریکه با حضور استاندار، رئیس کل دادگستری و مدیران ارشد استانی در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد گفت: آذربایجان غربی جزو آخرین استان‌ها در جرایم خشن کشوری است و در ۶ ماهه اول امسال ۱۱ درصد کاهش داریم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: خوشبختانه در ۳ ماهه اول امسال با ۱۵ درصد کاهش طلاق و ۳۷ درصد کاهش مطالبه مهریه روبرو بودیم.

انتهای پیام/ی

 

استان آذربایجان غربی آخرین استان خشن ایران است

 

برچسب ها: ترافیک ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.