مدیر کلینیک بوستان کرمانشاه گفت: در کلینیک بوستان خدمات بر اساس سیستم نوبت دهی هوشمند به بیماران ارائه می شود.      

راه اندازی سیستم نوبت دهی هوشمند/ بهره مندی اقشار کم درامد از خدمات بهینه پزشکیپروه  مدیر کلینیک بوستان کرمانشاه   در  گفتگو با  خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به سبستم نوبت دهی هوشمند در کلینیک بوستان گفت: با نصب کردن اپلیکشن بر روی گوشی ها می توانیم از سیستم نوبت دهی هوشمند استفاده کنیم و یا با مراجعه به سایت با نوبت شماره گیری کنیم .

وی افزود:این کلینیک طرف قرار داد همه بیمه هاست و با تعرفه دولتی خدمات ارائه می دهد ویزیت متخصص فرانشیز 4400تومان و فوق تخصص 5300 است که در مراجعه به مطب خصوصی 50تا60 هزار تومان هزینه ویزیت اولیه است و این امکان بسیار مناسبی است که اقشار کم درامد بتوانند از خدمات بهینه و مطلوب پزشکی بهره مند شوند.

وی گفت:هدف از سیستم نوبت دهی اینترنتی این هست که بیماران عزیزی که از شهرستان و از مسیر های دور و نزدیک به این کلینیک مراجعه می کنند بتوانند از خدمات نوبت دهی و ویزیت همان روز استفاده کنند و نیازی به مراجعه دوباره به این مرکز استان نباشد و هزینه ها را نیز کاهش می دهد.

پروه  با بیان اینکه  سه روش برای گرفتن نوبت غیر حضوری داریم  گفت: راه اول دانلود برنامه موبایلی با نوبت  است  و راه دوم مراجعه به سایت با نوبت راه سوم از طریق شماره گیری*6655*1234566#استفاده کنند.
 
وی بیان کرد:  هم چنین یک نفر برای راهنمایی نحوه استفاده از نوبت دهی اینترنتی در کلینیک قرار دادیم و بروشورهای راهنما هم برای افراد در دسترس قرار دارد.

پروه به مزایای استفاده از سیستم نوبت دهی هوشمند اشاره کرد و گفت: وقتی که بیمار شماره موبایل خود را وارد می کند اگر پزشک نتوان در مطب حضور یابد از طریق پیامک به بیمار اطلاع رسانی می شود که هزینه های رفت و امد کاهش پیدا می کند.

وی بیان کرد افرادی که نوبت گرفته اند شب قبل از مراجعه با پیامک به ان ها یاد اوری می شود  ما در تلاشیم که با استفاده از روش های نوین و الکترونیکی پرداخت ها انجام شود و افراد بتوانند از منزل وجه خود را پرداخت کند.

انتهای پیام/ز

استفاده از سیستم نوبت دهی هوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.