سرپرست ورزشگاه آزادی گفت: مشکلات ورزشگاه آزادی باید تا 15 آبان حل شود و نماینده AFC هم برای کنترل در این تاریخ به ایران می آید.

فرهاد نیکوخصال، سرپرست ورزشگاه آزادی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  روند بازسازی این استادیوم بیان کرد: از روزی که فدراسیون فوتبال موضوعاتی را از طرق کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) به ما اعلام کرد که بخشی از آنها الزامات و بخشی دیگر توسعه بودند که کارمان را آغاز کردیم و هرچه نزدیک تر می شویم، ناچار هستیم دقیق تر کار کنیم تا بتوانیم تا 15 آبان تمامی مشکلات را مرتفع کنیم. امیدواریم تا 14 آبان که نماینده AFC به ایران می آید و 15 ورزشگاه آزادی را کنترل می کند، مشکلات رفع شده باشد و برای میزبانی فینال آسیا مشکلی نداشته باشیم.

او افزود:وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور کمک های خوبی کردند و همکاری و پشتیبانی به موقعی انجام می دهند و کریمی ( رئیس شرکت توسعه )  هم هر روز حضور دارند. دیروز ( شنبه ) هم با وزیر ورزش صحبت هایی را انجام دادیم که اعلام کردند مشکل مالی وجود ندارد و حمایت کامل را انجام می دهند.

نیکوخصال ادامه داد: کار را به صورت تک شیفته آغاز کردیم و اکنون 2 شیفته و 3 شیفته درحال کار هستیم تا مشکلات برطرف شود. موضوعات جلسه دیروز با فدراسیون فوتبال در خصوص کارهای انجام شده  بود و بخش های دیگری را مدنظر داریم که تلاش می کنیم تا 15 آبان حل شود. قرار شد یک روز در میان در مجموعه ورزشگاه آزادی و فدراسیون فوتبال نشست هایی را در خصوص بهتر برگزار شدن بازی فینال برگزار کنیم تا مشکلی بوجود نیاید.

سرپرست ورزشگاه آزادی در مورد مراسم جشن قهرمانی اظهار کرد: برگزاری مراسم قهرمانی در دست ما نیست و AFC تصمیم گیری می کند. تجهیزات و اجرای کار برعهده کنفدراسیون فوتبال آسیا است که قرار شده چند روز پیش از مسابقه ارسال کنند تا آماده برگزاری شویم. هنوز مشخص نیست که جشن قهرمانی روی سکوها و یا داخل زمین باشد و AFC به ما اعلام می کند.

وی درباره اینکه تاکنون چند درصد کار پیش رفته، خاطرنشان کرد: حدود 65 درصد کار انجام شده و دیگر کارها در دست اقدام است تا در تاریخ 15 آبان به پایان برسد. تلاش مان را می کنیم تا کارها به صورت روال به پایان برسد و 14 مورد را برطرف کنیم. ممکن است در عمل، مشکلاتی هم وجود داشته باشد که طبیعی است. حتما ایرادات ورزشگاه آزادی را برطرف می کنیم و اگر این کار انجام نشد، کنفدراسیون فوتبال آسیا قواعد خودش را دارد و ممکن است جریمه شویم. با توجه به بررسی ها و زمان بندی هایی که شده تا 15 آبان مشکلات را حل می کنیم.

نیکوخصال در پایان گفت: در نشستی که دیروز ( شنبه ) برگزار کردیم، مقرر شد تا دیگر مسابقه ای تا روز بازی پرسپولیس در  فینال آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار نشود و اگر قطعا بازی برگزار شود، آماده سازی ورزشگاه از تاریخ 15 آبان می گذرد و پیشنهاد ما آن است تا یا زمان و یا مکان بازی تغییر گردد. اگر دیدار استقلال چند روز دیرتر برگزار شود، در ورزشگاه آزادی میزبان این تیم خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

رونمایی از جام لیگ قهرمانان آسیا در تهران

بازدید رئیس شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی از ورزشگاه آزادی

پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست ورزشگاه آزادی درباره روند بازسازی این استادیوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار