مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از اولین روز‌های آغاز پیاده‌روی اربعین تا امروز ۶ آبان ماه به ۳۰ هزار و ۳۷۷ نفر از زائرین توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان خدمت رسانی صورت گرفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از اولین روز‌های آغاز پیاده‌روی اربعین مراکز هلال‌احمر در مرز‌ها مستقر شدند و تا امروز ۶ آبان ماه به ۳۰ هزار و ۳۷۷ نفر از زائرین گرامی توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان خدمت رسانی صورت گرفته است.

وی افزود: از کل زائرین سیدالشهدا که به مراکز هلال احمر مراجعه کردند، تعداد ۱۸ هزار و ۹۳۲ نفر به صورت سرپایی خدمات امدادی را دریافت کردند و درمان شدند و برای تعداد ۱۵۵ نفر کار انتقال انجام شد. در مرز چذابه انتقال زائرین به بیمارستان‌های شهید چمران و نفت سوسنگرد صورت گرفت و در مرز شلمچه به اورژانس مستقر در مرز انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: برای ۱۰ هزار و ۶۹۱ نفر از زائرین گرامی که مراجعه کرده بودند تست قند و فشارخون گرفته شد که در صورت مشاهده هرگونه مشکلی اقدامات امدادی برای آن‌ها انجام شود. همچنین برای ۶۴۸ نفر از مردم شرایط اسکان فراهم شد.

وی گفت: در روز‌هایی که در مرز شاهد پدیده ریزگرد‌ها بودیم ۴۰ هزار عدد ماسک بین مردم توزیع شد تا از خطر گردوغبار در امان باشند.

انتهای پیام/پ

اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی

 

برچسب ها: اربعین ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.