فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از نصب توربین‌های هواساز برای خنک‌سازی هوا در مسیر تردد زائران خبر داد و گفت: یگان ویژه امسال به یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر خدمت‌رسانی کرده است.

نصب توربین‌های هواساز در مسیر تردد زوار/خدمت‌رسانی به ۱.۲ میلیون زائربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار حسن کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدت ۵ سال است که توفیق خدمت رسانی به زوار در مهران از پل زائر تا پایانه بر عهده یگان ویژه است، اظهار داشت: یگان ویژه امسال توفیق خدمت رسانی و کنترل حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر را بر عهده داشته است.

وی به اجرای طرح پنج تن آل عبا در سال قبل اشاره و بیان کرد: سال قبل با کسانی که فاقد ویزا و گذرنامه بودند مدارا کردیم، اما امسال واقعا این بحث نهادینه شد و در طول ۵ سال گذشته، امسال یکی از بهترین سال‌هایی بود که تجربه کردیم به نحوی که مشکلات سال قبل وجود نداشت.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به برقراری امنیت بسیار بالا در مرز مهران خاطر نشان کرد: امسال تردد زوار در قالب کاروان و با علامات مشخصه خاص خود عبور و مرور را تسهیل داده بود.

وی به نصب توربین‌های هواساز برای خنک کردن زوار، و جداسازی گیت زنان اشاره کرد و افزود: استفاده از پلیس افتخاری برای کنترل ویزا‌ها و کمک به جابجایی افراد از دیگر خدمات ارائه شده توسط یگان ویژه به زوار است.

انتهای پیام/پ

اجتماع بزرگ زائران اربعین حسینی 

برچسب ها: اربعین ، اربعین 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.