معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر ضرورت حضور باشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر ضرورت حضور باشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال تاکید کرد و گفت : این حضور پیام استقامت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها را به دنیا مخابره خواهد کرد.

وی گفت : ۱۳ آبان ماه نماد دفاع تمام قد مرجعیت از منافع ملی و مردم ایران بود که با ایستادگی امام راحل در مقابل لایجه کاپیتولاسیون رقم خورد، همچنین نماد مبارزان نسل جوان آن روز مقابل استکبار بود و به روز دانش آموز نیز نامگذاری شد.

وی با بیان اینکه اتفاقات روی داده در ۱۳ آبان ماه متجلی روح استکبارستیزی ملت ایران است به تسخیر لانه جاسوسی اشاره و تصریح کرد: هر چند این حرکت از جانب عده‌ای نقد می‌شود، اما باید توجه داشت که هر قضیه‌ای باید منصفانه و در ظرف زمانی خود قضاوت و سنجش شود.

الهی تبار با تاکید بر اینکه مردم ایران هرگز کودتای آمریکا در سال ۱۳۳۲ و جنایات شاه علیه مردم را فراموش نمی‌کنند، اضافه کرد : امسال راهپیمایی ۱۳ آبان حساسیت خاصی دارد چرا که همه فشار‌ها به این روز موکول شده و حتی برای آن روزشمار معکوس در سایت کاخ سفید قرار داده شد که نشان از جنگ روانی علیه ملت ایران دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه البته جنگ را آمریکا با خروج از توافق برجام آغاز کرده اظهار داشت: آمریکایی‌ها در ادعا‌های خود مانند حقوق بشر صادق نیستند و نشانه آن هم اعمال تحریم علیه تامین مواد غذایی ملت ایران است و به دنبال منافع خودشان هستند.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه‌ها برای حضور حداکثری مردم و دانش آموزان در این راهپیمایی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه در این راهپیمایی یک ضرورت ملی محسوب می‌شود که در مراودات بین المللی بسیار موثر خواهد بود و نشانه استقامت تاریخی ما در مقابل زور و استکبار است.

الهی تبار در پایان به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت: این حضور پرشکوه و با معرفت در دنیا بی نظیر است و با شور و نشاط معنوی که دیده می‌شود یکی از ماندگارترین آئین‌های جهان را رقم زده اند و باید از تلاش مردم و دستگاه‌ها در تامین امکانات و امنیت و تسهیل این سفر تقدیر و تشکر کرد .

 

 

انتهای پیام/د

امسال راهپیمایی ۱۳ آبان حساسیت خاصی دارد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.