معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی زنجان از تولید 20 هزار و 580 تن گوشت مرغ صنعتی طی نیمه نخست امسال در استان زنجان خبر داد .

تولید 20 هزار تن گوشت مرغ صنعتی در استان زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ محمدعلی صادقی معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی زنجان با اشاره به وجود 244 واحد مرغداری گوشتی در استان، ظرفیت این واحدها در هر دوره را بالغ بر 6 میلیون و 856 هزار قطعه اعلام کرد.

محمدعلی صادقی از تولید 20 هزار و 580 تن گوشت مرغ صنعتی طی نیمه نخست امسال در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: طی این مدت بالغ بر 11 میلیون و 291 قطعه در واحدهای مرغداری گوشتی استان جوجه ریزی شده است.

وی با اشاره به بهبود قابل ملاحظه‌ شاخص های پرورشی مرغ گوشتی در استان زنجان عنوان کرد: طی سال های اخیر توجه ویژه به بهبود مدیریت واحدهای مرغداری استان از لحاظ افزایش سطح دانش و معلومات مرغداران، بهبود کیفیت ساخت و ساز واحدهای مرغداری، رعایت مسائل قرنطینه ای و بهداشتی، کنترل جوجه ریزی از طرف اتحادیه های استانی، استفاده از جوجه‌های درجه یک با توجه به شرایط آب و هوایی استان و افزایش گرایش به همکاری با زنجیره‌های تولید گوشت مرغ سبب شده شاخص های پرورش مرغ گوشتی در استان بهبود قابل توجهی داشته باشند.

انتهای پیام/ن

 

وجود 244 واحد مرغداری گوشتی در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.