اخبار ورزشی از فوتبال، سنگنوردی، ژیمناستیک و والیبال را در روز دوشنبه ۷ آبان ماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز دوشنبه شاهد خبر‌هایی، از برد تیم فوتبال کاسپین در بازی معوقه، سنگنورد قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی چین شد، وتبالیست تاکستانی در ترکیب پرسپولیس تهران در فینال آسیا، برگزاری رقابت‌های والیبال پیشکسوتان استان و دعوت مربی و ژیمناست قزوینی به اردوی تیم ملی هستید.

برد تیم فوتبال کاسپین در بازی معوقه

در ادامه رقابت‌های فوتبال دسته دو باشگاه‌های کشور و در بازی عقب افتاده هفته دوم، تیم فوتبال کاسپین در بازی خانگی برابر چوکا تالش به پیروزی رسید.

این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم کاسپین و با گل‌های محمد کاظمی ۲گل، علی یونسی در ورزشگاه سردار آزادگان به پیروزی رسید.

نماینده استان با ۸ امتیاز در مکان نهم گروه شمال این رقابت‌ها قرار دارد.

سنگنورد قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی چین شد

میلاد علیپور سنگ نورد قزوینی در ترکیب تیم ملی سنگنوردی جوانان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی عازم چین شد.

علیپور قهرمانی کشور و رقابت‌های جهانی را در رده‌های سنی در کارنامه دارد و در این رقابت‌ها در ماده سرعت با حریفان آسیایی مصاف می‌کند.

رقابت‌های سنگنوردی جوانان آسیا از جمعه آغاز می‌شود.

فوتبالیست تاکستانی در ترکیب پرسپولیس تهران در فینال آسیا به میدان می‌رود

حمیدرضا طاهرخانی فوتبالیست تاکستانی برای حضور در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب تیم پرسپولیس تهران قرار گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه دوازدهم آبان ماه در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن خواهد رفت.

رقابت‌های والیبال پیشکسوتان استان برگزار می‌شود

این رقابت‌ها با شرکت ۱۰ تیم و با عنوان جام شهید جلال جوادی از چهارشنبه آغاز می‌شود.

در گروه الف. این رقابت‌ها تیم‌های فرش ژاله، پیشکسوتان ارتش، پسماند شهرداری، کارتن سالار و تامین اجتماعی و در گروه ب. تیم‌های ملی پوشان، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، ایران جاوید، کامپیوتر نوآوران و الوند با هم مصاف می‌کنند.

این رقابت‌ها در خانه والیبال بعثت قزوین برگزار می‌شود.

مربی و ژیمناست قزوینی به اردوی تیم ملی فرا خوانده شدند

محمدرضا خیرخواه بعنوان سرمربی و معین صفدری هم بعنوان ورزشکار از استان قزوین در اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان شرکت می‌کنند.

اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از ۶آبان و به مدت ۲۳روز در تهران پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.