مدیرکل پزشکی قانونی می‌گوید: تعداد فوتی‌های ناشی از سوانح رانندگی در تاکستان و قزوین در نیمه نخست امسال به ترتیب بیش از ۲۸ و ۵ درصد بیشتر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ ولیزاده مدیرکل پزشکی قانونی با اشاره به کشته شدن ۱۷۲ نفر در قزوین بر اثر سوانح رانندگی در شش ماهه اول امسال گفت: در نیمه نخست امسال ۱۷۲ نفر شامل ۱۳۰ مرد و ۴۲ زن در حوادث رانندگی کشته شدند که نسبت به آمار ۱۶۳ نفر در مدت مشابه سال قبل، ۵/۵ درصدی افزایش داشته است.

به گفته مدیرکل پزشکی قزوین، بیشترین موارد مرگ و میر مربوط به حوزه برون شهری با ۱۳۱ مورد است و ۲۱ نفر در حوادث درون شهری و ۲۰ نفر هم در جاده‌های روستایی بر اثر تصادف جان باخته اند.

ولیزاده همچنین با اشاره به رشد ۱/۵ درصدی آمار مصدومان در قزوین افزود: دراین مدت سه هزارو ۶۱۲ مصدوم حوادث رانندگی به پزشکی قانونی مراجعه کردند که از این تعداد دو هزارو ۴۷۵ نفر مرد و یک هزارو ۱۳۷ نفر زن بودند.

وی تعداد مصدومان شش ماهه اول پارسال را سه هزار و ۵۵۹ نفر بیان کرد.

به گفته مدیر کل پزشکی قانونی استان، درشش ماه اول سالجاری ۳۶ نفر شامل ۳۱ مرد و ۵ زن براثر حوادث رانندگی در شهرستان تاکستان کشته و ۷۰۳ نفر مصدوم شدند.

ولیزاده افزود: تعداد فوتی‌ها ۲۸/۵ درصد و تعداد مصدومان بیش از ۳۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی تعداد کشته‌های مدت مشابه پارسال را ۲۸ نفر و تعداد مصدومان حوادث رانندگی تاکستان در همین مدت را ۷۰۳ مصدوم شامل ۴۸۰ مرد و ۲۲۳ زن بیان کرد.

انتهای پیام/

رشد تعداد فوتی‌های ناشی از سوانح رانندگی در قزوین

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.