رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت : راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نمایش اتحاد و همدلی و فرمانبرداری از رهبر انقلاب است و امسال با فریاد رساتر و بلند مرگ بر آمریکا برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به اینکه راهپیمایی سیزده آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا برگزار خواهد شد گفت: حضور مردم در صحنه‏‏‌های انقلابی همواره موجب عقب‌نشینی و یاس دشمنان انقلاب می شود.

حجت الاسلام فخرالدینی افزود: دشمن با هدف زیر سئوال بردن و سیاه نمایی دستاورد‌های نظام حرکت و تلاش می‌کند، ارزش‌های انقلاب و دستاورد‌های نظام را بی اثر و ناکارآمد جلوه دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه نمایش اتحاد و همدلی و فرمانبرداری از رهبر انقلاب است افزود: از قشرهای مختلف مردم دعوت می شود، برای حضور در راهپیمایی حضور فعالی داشته باشند.

حجت الاسلام فخرالدینی بر ارتقا آگاهی و شناخت مردم به ویژه نسل جوان نسبت به توطئه های خصمانه آمریکا در مقابله با انقلاب تاکید کرد.

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی در یزد افزود: مراسم راهپیمایی  در یزد از ساعت ۹ صبح روز۱۳ آبان از مسیر‌های میدان شهید بهشتی، میدان بعثت، چهارراه سلمان و مسجد روضه محمدیه  به سمت میدان امیرچخماق است.

وی گفت: سخنرانی یکی از مقامات کشوری، اجرای سرود دانش آموزی، مداحی با توجه به مصادف شدن این روز با ایام دهه آخر صفر و قرائت قطعنامه راهپیمایی را از برنامه‎‎های این روز در محل اجتماع راهپیمایان در میدان امیرچخماق یزد است.

راهپیمایی ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در بیش از ۶۰ نقطه استان یزد با حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم دارالعباده یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به جوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.