رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: گزارش تخلفات دیدار سایپا و پرسپولیس به دستمان رسیده و در حال بررسی آن هستیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حسن‌زاده مسئول کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با رادیو درباره وضعیت رسیدگی به حواشی بازی پرسپولیس و سایپا گفت: طبق بند ۱۳ ماده ۲۰ آئین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال تا پیش از رسیدگی به پرونده انضباطی نباید در مورد آن صحبت کنیم، اما برای آگاهی مردم می‌گویم گزارش این بازی از سوی نماینده فدراسیون و ناظران مسابقه به دست ما رسیده است. بخشی از این گزارش‌ها مربوط به تخلف مربیان، بازیکنان و هواداران است که این موضوع را بررسی و به متخلفان اعلام خواهیم کرد تا دفاعیات خود را انجام دهند. امیدوارم پس از بررسی لازم رأی و تنبیهات مناسبی در نظر گرفته شود، اما بازهم می‌گویم این فرصت وجود دارد تا متخلفان از خود دفاع کنند.

او در واکنش به این موضوع که چرا باید چنین اتفاقاتی رخ دهد اضافه کرد: بخشی از این درگیری‌ها مربوط به شخصیت و رفتار افراد است. نمی‌خواهم برخی از مسائل را بگویم، اما در گزارش یکی از مسئولان آمده که اگر مأموران نیروی انتظامی دخالت نمی‌کردند ممکن بود اتفاقات بدتری رقم بخورد. این نگرانی برای ما هم وجود دارد که اگر مأموران کافی در یک بازی وجود نداشته باشد یا بازی در شهرستان کوچکی برگزار شود چه اتفاقی خواهد افتاد. این را هم قبول کنید که اگر ما تمام تنبیهات را در نظر بگیریم بازهم نمی‌توانیم قول بدهیم که این اتفاقات تکرار نمی‌شود.

حسن‌زاده ادامه داد: بحث دیگر مربوط به شخصیت و احترام به بزرگترها است که متأسفانه در بخش‌هایی از فوتبال نادیده گرفته می‌شود. باید اجازه داد به این پرونده رسیدگی و نتیجه آن اعلام شود.

او در پاسخ به این پرسش آیا حکم کمیته انضباطی درباره بازی سایپا - پرسپولیس پس از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا اعلام خواهد شد یا نه بیان کرد: امروز مراتب را به متخلفان اعلام می‌کنیم تا دفاعیات خود را برای ما بفرستند. بعد از آن هم با توجه به تعطیلی‌هایی که پیش رو داریم قطعا اعلام رأی به زودی نخواهد بود. نمی‌دانم رأی این دیدار چه زمانی اعلام خواهد شد، شاید زودتر از بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد، شاید هم بعد از آن صادر شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به سیلی خوردن یک خبرنگار از دایی خاطر نشان کرد: خود من به شخصه پیگیر این موضوع هستم، اما در گزارش‌های ناظران مطلبی در این مورد درج نشده است. شاید ناظران بگویند این موضوع ربطی به آن‌ها نداشته و وظیفه آن‌ها نبوده، اما این اتفاق در حیطه وظایف کمیته انضباطی است و شخصاً پیگیر آن هستم. اگر دوستان دیگر یا خود خبرنگار مستنداتی در این خصوص دارند برای ما ارسال کنند.


بیشتر بخوانید:محرومیت تماشاگران بابلی از تماشای بازی‌های خانگی/ بیرانوند توبیخ شد

آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات حسن زاده درباره بازی با پرسپولیس و سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار