مدیر کل پست اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم استان به شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین، مقدمات و زمینه ارائه خدمات پستی مرتبط فراهم شد تا در کمترین زمان ممکن گذرنامه‌ها تحویل داده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛محمد ناظری،مدیرکل پست لرستان اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم استان به شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین، مقدمات و زمینه ارائه خدمات پستی مرتبط فراهم شد تا در کمترین زمان ممکن گذرنامه‌ها تحویل داده شود.


وی افزود: طی تفاهم نامه‌ای که با اداره کل حج و زیارت استان انجام شد، تمامی ادارات و دفاتر پستی استان در خصوص ثبت نام متقاضیان در سامانه مربوط و توزیع ویزای صادر شده برای مسافرین عتبات عالیات فعالیت داشتند.


مدیرکل پست لرستان همچنین گفت: در این تفاهم نامه تمامی دفاتر خدمات پستی در بخش‌ها و شهر‌های فاقد دفاتر زیارتی ملزم شدند، با مراجعه متقاضیان به دفاتر پستی محل زندگی، ثبت نام آن‌ها انجام شد.


ناظری یادآور شد: اداره کل پست لرستان با بسیج تمام امکانات، منابع و نیرو‌های متخصص و توانمند، در پایان شهریور امسال توانسته است رتبه چهارم کیفیت کشور را کسب کند.

انتهای پیام/ب

۲۰ هزار گذرنامه از طریق پست به زائرین اربعین تحویل داده شد

برچسب ها: پست لرستان ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.