در راستای اجرای طرح توسعه و ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب‌های شهرک‌های صنعتی، فاضلاب شهرک صنعتی چرمشهر ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی چرمشهربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: هم اکنون ظرفیت این تصفیه خانه هزار متر مکعب در شبانه روز بوده که با تکمیل این طرح ظرفیت فاضلاب ورودی به ۳ هزار متر مکعب در شبانه روز خواهد رسید.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: اجرای پروژه ارتقاء و توسعه این تصفیه خانه با اعتبار بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال از سال ۹۶ آغاز شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۴۵ در صدی است.

وی بیان کرد: این تصفیه خانه در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار احداث شده و فرآیند تصفیه آن به روش تصفیه فیزیکی و بیولوژیکی بوده و تمام فاضلاب شهرک صنعتی چرمشهر به این تصفیه خانه وارد می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی افزود: یکی از اولویت‌های مهم ما در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مسئله محیط زیست بوده و تمام تلاش خود را برای حفظ و ارتقاء آن انجام خواهیم داد.

مهدی زاده افزود: زمان اجرایی این طرح ۲ سال و تامین اعتبار آن از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی است.

وی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان با برخورداری از ۸ تصفیه خانه صنعتی، فاضلاب ۱۴ هزار متر مکعب را در شبانه روز تصفیه میکند.

شهرک صنعتی چرمشهر واقع در کیلومتر ۳۵ جاده مشهد- سرخس با مساحتی بالغ بر ۱۵۳ هکتار و ۶۳ واحد بهره برداری و سرمایه‌ای ۹۶۶ هزار میلیاردریال زمینه اشتغال ۲ هزارو ۴۴ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام// ف. ح

 

اشتغال ۲ هزارو ۴۴ نفر در شهرک صنعتی چرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.