امام جمعه موقت سنندج گفت: اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی برای مسلمانان وحدت‌بخش و برای دشمنان نظام بیم‌آفرین و بیم‌دهنده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، "ماموستا معروف خالدی" امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی برای مسلمانان وحدت‌بخش و برای دشمنان نظام بیم‌آفرین و بیم‌دهنده است،گفت: این اجتماع سبب هیبت مسلمانان و وحدت بیشتر آنان و در عین حال نقش برآب کردن نقشه مستکبران می‌شود.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) خود و خانواده‌اش را برای احیاء دین راهی کربلا کرد، افزود: اگر این حرکت تحول‌آفرین وجود نداشت، مسلماً یزید ملعون دین را به انحراف می‌کشاند.

‌ماموستا خالدی با تأکید بر‌اینکه این حرکت انقلابی باید پایدار باقی بماند، یادآور شد: پیاده‌روی اربعین یک نوع حرکت دینی، مذهبی، سیاسی، فرهنگی و اقتداری است.

وی با اشاره به اینکه در این برهه حساس که تمام جبهه کفر علیه اسلام ایستاده است، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین منجر به تقویت قدرت، وحدت و روحیه مسلمانان و نابودی دشمنان خواهد شد و مسلماً برکت روح امام حسین(ع) و پیامبر اکرم(ص) یاری‌گر مسلمانان خواهد بود.

 امام جمعه موقت سنندج، گفت: حفظ اصل هویت پیاده‌روی اربعین باید از سوی مراجع و روشنفکران صیانت شود تا بتوان با آموزش صحیح مانع تحمیل اراده دشمن بر این چنین اقدامات وحدت‌آفرینی شد.

ماموستا خالدی یادآور شد: می‌طلبد ماهیت و هدف حرکت امام حسین(ع) به صورت اصولی تبلیغ و گسترش داده شود تا اصل معنویت حرکت دینی و معرفتی اربعین و امام حسین(ع) برای جوانان بیش از هر زمان مشخص و هویدا شود.

انتهای پیام/م

حفظ اصل هویت پیاده‌روی اربعین باید از سوی مراجع و روشنفکران صیانت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.