شرکت بهره‌برداری متروی تهران از رفع اختلال در سرویس دهی خط ۴ مترو حد فاصل ایستگاه تئاتر شهر تا ایستگاه ارم سبز خبر داد.

اختلال در سرویس دهی خط ۴ متروی تهرانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران مترو، اعلام کرد که به علت مشکل پیش آمده در برق خط ۴ مترو، سرویس دهی در این خط حد فاصل ایستگاه تئاتر شهر تا ایستگاه ارم سبز با اختلال روبرو شده است.

بنابر این گزارش، کارشناسان و مهندسان شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در حال رفع هرچه سریعتر مشکل پیش آمده هستند و به زودی سرویس دهی در این خط از سر گرفته خواهد شد.

اطلاعیه شماره ۲ شرکت بره برداری مترو/ سرویس دهی درخط ۴ متروی تهران از سرگرفته شد
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد که به علت مشکل تامین برق از سوی شرکت برق منطقه ای تهران، سرویس دهی به مسافران محترم حد فاصل ایستگاه تئاتر شهر تا ایستگاه ارم سبز با اختلال مواجه شده بود که بلافاصله با پیگیری انجام شده توسط این شرکت از برق منطقه ای این مشکل فنی برطرف و حرکت قطارها و پذیرش مسافر در این خط از ساعت ۱۷ و ۵۲ دقیقه از سرگرفته شد.

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان و مسافران محترم از سعه‌صدر آنها و همراهی و همکاری‌شان با پرسنل این شرکت در ایستگاه های خط ۴ مترو تشکر و قدردانی می نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار