رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت:  ساعتی پیش یک دستگاه خودرو پژو پارس در برخورد به نرده‌ها و گاردهای روی پل رسالت همدان دچار حادثه شد.

واژگونی خودروی پژو پارس روی پل رسالت همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نعمت‌الله زنگنه ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشار به اینکه  ساعتی پیش یک فقره تصادف بر روی پل رسالت به سمت میدان پیشاهنگی همدان رخ داد افزود: دقایقی پیش خودرو پژو پارس در برخورد به نرده‌ها و گاردهای روی پل رسالت دچار حادثه شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این تصادف حاد نبود و تلفات جانی نداشت،  ادامه داد: خودرو پژو پارس تک سرنشین بوده که به علت سرعت بیش از حد و عدم کنترل راننده، در قسمت جلو آسیب جدی دید.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه با وقوع حادثه دقایقی شاهد تراکم جمعیت روی پل و در نتیجه ترافیک بودیم که با انتقال خودرو وضعیت به حالت عادی برگشت، اظهارداشت:  نیروهای پلیس نیز به موقع در محل حادثه حضور یافتند.

وی با اشاره به افزایش ترددها طی اربعین حسینی در همدان، بیان کرد: در این مدت نسبت به سال گذشته در حوزه شهری همدان شاهد افزایش تصادفات نبوده‌ایم.

انتهای پیام/ج

واژگونی خودروی پژو پارس روی پل رسالت همدان  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار