معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۷۰ نفر از خدام حرم امام رضا در مرز شلمچه به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در تمام مرز‌های مرتبط با بحث اربعین مانند مرز‌های میرجاوه، شلمچه، مهران و چذابه ایستگاه‌هایی را مستقر کرده و ارائه خدمات می‌کند.

وی افزود: همچنین ایستگاه‌هایی در کربلا و نجف قرار داده‌ایم که در آن‌ها ۳ وعده غذایی و چندین میان وعده به زائران ارائه می‌شود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: وظیفه ما خدمت به زائران است و فرقی هم نمی‌کند که این زائران در حرم امام رضا باشند یا در نقطه‌ای دیگر و علی‌الخصوص در ایام اربعین در خدمت زائران هستیم.

منبتی بابیان اینکه بیش از ۷۰ نفر از خدام حرم امام رضا در مرز شلمچه به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، ادامه داد: هر جا خدام امام رضا خدمت‌رسانی کنند پرچم امام رضا (ع) نیز در آنجا به اهتزاز درمی‌آید.

وی اعلام کرد: البته معمولاً این پرچم را طی مراسمی برافراشته می‌کنیم. همچنین بسته‌های نبات متبرک، نمک متبرک، کیک، شیرکاکائو و آب‌معدنی به زوار ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ د

خدمت رسانی به زوار اربعین

برچسب ها: اربعین 97 ، محرم 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.