ستاره پرتغالی تیم ایتالیایی یوونتوس با سبقت گرفتن از خواننده مشهور آمریکایی، محبوبترین فرد در اینستاگرام شد.

کریستیانو رونالدو محبوبترین فرد در اینستاگرام شدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها اینستاگرام همچون فیس بوک، باعث به وجود آمدن پدیده ای به نام اعتیاد دیجیتالی شده است. بسیاری از افراد پیش از خواب و درست زمانی که از خواب بیدار می شوند دنیای اینترنت را با لایک و فالو و دایرکت های اینستاگرام بررسی می کنند تا در جریان جدیدترین اخبار و تحولات در موضوعات مورد علاقه خود باشند.

طبق روال هر سال، امسال نیز اینستاگرام شخصیت های محبوب با بیشترین تعداد فالوور را معرفی کرد. در این بین اینستاگرام در 29 اکتبر(روز گذشته) کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی را محبوب ترین فرد در اینستاگرام معرفی کرد زیرا شمار قابل توجهی از کاربران را صفحه این ستاره را دنبال می کنند. او از سلبریتی آمریکایی که دو سال پیاپی محبوب ترین بود، سبقت گرفت و اکنون 144میلیون و 336 هزار و 300 نفر فالوور در صفحه اینستاگرام خود دارد.

رونالدو پس از گذاشتن تصویری از خود در حالیکه برای اولین بار پیراهن یوونتوس را بر تن کرد توسط بیش از 11 میلیون و پانصد نفر لایک شد و این پست چهارمین پست پر بازدید در اینستاگرام قرار گرفت. گفتنی است ستاره پرتغالی موفق به کسب پنج توپ طلا و پنج بار قهرمانی در لیگ قهرمانان شده است.

انتهای پیام/

پر طرفدارترین شخص در اینستاگرام مشخص شد

برچسب ها: فوتبال ، رونالدو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.