سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید بعد از برکناری اش از این تیم نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

لوپتگی نسبت به اخراج از رئال مادرید واکنش نشان دادبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خولن لوپتگی سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید, که قرار بود در جام جهانی 2018 روسیه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا  باشد، پیش از آغاز این رقابت ها در یک اقدام جنجالی و به شکل پنهانی با مسئولان باشگاه رئال مادرید برای سرمربی گری این تیم به توافق رسید. اما او و مدیران مادریدی در پنهان نگه داشتن این راز ناموفق بودند و مدیران تیم ملی اسپانیا بعد از اینکه متوجه این اتفاق شدند، لوپتگی را از تیم ملی اسپانیا اخراج کردند.

لوپتگی که بعد از اخراج از تیم ملی اسپانیا به درخشش در تیم رئال مادرید فکر می کرد، به هیچ وجه نتوانست شروع خوبی در این تیم داشته باشد. او در 9 هفته ابتدایی لالیگا 3 شکست، 2 مساوی و 4 برد بدست آورد که برای تیم رئال مادرید نتیجه ی خوبی محسوب نمی شود. 

هفته دهم لالیگا، جایی که تیم رئال مادرید مقابل حریف دیرینه خودش بارسلونا قرار گرفت هفته تعیین کننده ای برای این مربی و آینده کارش در این تیم محسوب می شد. او در نهایت الکلاسیکو را با شکست تحقیر آمیز5 بر یک در نیوکمپ به پایان رساند تا هیچ شک و شبهه ای برای فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در مورد اخراج لوپتگی باقی نماند و او از این تیم کنار گذاشته شد.

لوپتگی بعد از اخراجش از رئال مادرید در یک رسانه اسپانیایی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

او گفت: از باشگاه رئال مادرید بابت فرصتی که به من داده شد تا بتوانم سرمربی گری این تیم را برعهده بگیرم تشکر می کنم.

لوپتگی ادامه داد: از بازیکنان، بابت تلاش هایی که انجام دادند تشکر می کنم، از هوادارانی که در این مدت از من حمایت کردند و اعضای باشگاه که رفتار خوبی با من داشتند بسیار ممنون هستم. آرزو می کنم رئال مادرید در ادامه ی فصل بتواند نتایج بهتری بگیرد.

سانتیاگو سولاری آرژانتینی، که سابقه پوشیدن لباس رئال را در کارنامه دارد به عنوان سرمربی موقت رئالی ها انتخاب شد تا سرمربی جدید این تیم مشخص شود.

شنیده ها حاکی از این موضوع است که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید با آنتونیو کونته سرمربی سابق چلسی صحبت کرده است تا سکان هدایت کهکشانی ها را به او بسپارد.


بیشتر بخوانید: 

دستور عجیب کونته به بازیکنان رئال مادرید

شکست در ال کلاسیکو کار دست لوپتگی داد / سولاری مربی موقت کهکشانی‌ها

انتقاد تند مدیر ورزشی سابق رئال مادرید از عملکرد گرت بیل در ال کلاسیکو


انتهای پیام/

صحبت های لوپتگی در مورد اخراجش از رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.