معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام از توزیع هفت هزار و 700 تخته پتو و موکت بین مساجد، مدارس و سوله های شهرستان مهران با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

تجهیز مساجد و مدارس مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛جواد بیگ محمدی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از این تعداد هفت هزار تخته پتو و 700 تخته موکت است که برای اسکان زائران اربعین حسینی بین مساجد، مدارس و سوله های شهر مهران و بخش صالح آباد توزیع شده است.

وی اظهار کرد: تمامی امدادگران این جمعیت در حالت آماده باش بوده و بصورت شبانه روزی خدمات مختلف امدادی و زمینه سازی برای اسکان زائران اربعین حسینی را ارایه می کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: اربعین امسال این جمعیت با مشارکت هلال احمر 11 استان کشور و سازمان امداد و نجات بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: امداد رسانی به زائران اباعبدالله(ع) در مسیرهای تردد در شهرهای ایلام، چرداول، ایوان، مهران، دهلران، دره شهر، سیروان، ملکشاهی و آبدانان در حال انجام است.

بیگ محمدی یادآورشد: همچنین جهت خدمات دهی به زائران حسینی در کشور عراق 142 نجاتگر همراه با 30 دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه خودرو ارتباطات در محورهای ارتباطی نجف، کربلا و کاظمین مستقر شده اند.

وی از استقرار 2 فروند بالگرد امدادی این جمعیت در شهر ایلام و پایانه مرزی مهران خبر داد و افزود: 25 پایگاه امداد جاده ای در مسیر تردد زائران در استان استقرار یافته است.

انتهای پیام/ د

اسکان زائران در مهران

برچسب ها: اربعین 97 ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.